Nyt koskee. Kävin siel hammaslääkäris ja se paikkas multa yhen reiän. Puudutti ja sillain. Nyt koskee ihan hirveästi, pitää selkeesti ottaa särkylääkettä. Mutta sain mie hyviäkin uutisia sieltä. Se hammaslääkäri tahtoo muotoilla nuo miun pienet tappihampaat sellasiks isoiksi ja hienoiksi. :D Sittenpähä mulla ei oo kauheita rakoja tossa etuhampaitte sivuilla. Jippii~ Ja tuli nyt vielä vähän sellanen into, että kun mie nyt saan nuo hampaat korjattua niin voisin laitatuttaa vaikka hammaskorunki. ^^ Olen jo pitkään sellasen halunnut mutta kun mulla on just ollu nuo raot tuossa enkä oo uskaltanu hymyillä mitenkää hirveesti nii ei siitä korustakaan ois ollu mtn iloa. Nyt kun saan hymyni kuntoon nii sitten voisi sen korunki laittaa. :D

Meidän piti mennä sinne tivoliin vaan kukapa se olikaan kahtonu väärin sen aukioloajan? :/ Tarkotus oli katos lähteä takasin hakemaan mun veli rippikoulujutuista ja sit se tivoli aukeski vasta kun meiän piti olla jo hakemassa miun veli. -.- Ei sit kehattu uudestaan ajaa kaupungille.

Mun skootteri saatiin korjattua. Siitä oli joku bensaletku rikki tjs. Pääsin sit jo vähäse ajelemaan sillä, mut en mie vieläkää kehtaa lähtee sillä mihinkää ku se hyytyy, jos on kaveri kyydis, nii jo ensimmäiseen mäkeen. Ärsyttävää. Vois olla vähä tehokkaampi jotta vois kaksistaan ajaa. Tai sit en ota ketään koskaan kyytiin. :/

Mutta nyt mää meen hakeen sitä särkylääkettä, sit vähäse ruokaa ja sit jatkan dataa. Moro~

~Ayumi Hamasaki - Sexy Little Things~