Tulin just tuolta meiän ulkosaunalta ja uimasta. Uuh, kun oli kylmää vettä. Mutta kyl mie yhesti pulahin sinne, että uskalsinpas!! O.O

Nyt katselen Huippumalleja. Tiia on mun lemppari noista. Muuten ei oo oikein kukaan noista kilpailijoista säväyttänyt. Amerikan huippikset on kyl parhaita.

Yritän täs samal ladata jtn Ayu-tiedostoja, mutta en tiiä onnistuuko ku pari noista teki errorin. :/ Saapi nähä sitte..

Tästä tulee kyllä nyt aika lyhyt teksti kun mul ei oikeen ole mtn kerrottavaa. Mutta eihän sitä aina tarttee ollakkaa. :D

Joku kamala itikka pörrää täs ympärillä.. Ärsyttää kun aina kesän päätteeks mie oon ihan syöty ja kun mua vielä kutittaa ihan hirmuisesti. Pitää koittaa sit olla raapimatta ku mulle jää kauheet jäljet.

Nyt Huippikset jatkuu ja mä päätän tän tekstin. Vaikuttaa nyt aika mielenkiintoselta ku noi tekee Fazerin Geisha-mainosta ja ne pukeutuu geishoiks. Mie kun tykkään ihan hirveesti kaikesta japanilaisesta nii tää kuvauksen aihe on mulle ihan omiaan. No mut nyt. Stop. Heipodei~