Hjellou again!

Käväsin tos kylällä päivemmällä. Eipä sielläkään ollu kovin kummosta. Äiti kyytsäs mut ja mun siskon. Ei meinattu ees päästä kyläle ku sinne johtava silta oli jotenkin jumissa. Piti sit kiertää. \o/

Mut jeps. Ostin vähän mässyy, ku on ollu taas hirvee angsti päällä. Mulla nyt vaa sattuu menee hermot täällä kotona. Ostin Pätkis-pussin ja Ässähässäkkää. Naminam. Söin niitä jo aika reippaasti ja olo onkin nyt mitä parhain... kröhöm. Näin kaupas yhtä mun kaverii, en mää kuitenkaa ruvennu siinä mtn puhumaan ku piti mennä siskon luo. Se jtn taas sääti ja kaipas mua.. :I

Se levy tuli jo. Kuuntelinkin sen jo kerran läpi, oisin kuunnellu sitä automatkallaki vaa toi ei varmaan toimi tos autos ku son kopiosuojattu. Tai ei se ainakaan lähteny pyörimään ku kokeilin. Piti sit kuunnella tolla romu cd-soittimella. -.-

Sisko tuijottaa Salkkareiden uusintoja tos vieressä. Itekki aina välillä vilaukselta. Ei se mikään paras sarja oo mut sitä vaan tulee silti seurattua. :P

Meinasin oikeestaa pihalle lähtee jos mää jaksasin. Haluisin niin kovasti valokuvaamaan mut mun kamerasta loppu patterit (juu son tollain huono patterikamera \o/) ja meil ei tietty oo käyttämättömii. Kunhan saan ne patterit ni voisin laitella vaik jtn kuvia. Itsestäni en ehkä viitti mutta vaikka jtn mun "hienoja" luontokuvia tai jtn randomia. o_o

Mun ois pitäny mennä laittaan perunoita peltoon. Mut mul oli ihan sairaan paha olo ja mä en si mennykkää. Ei ois kyl kiinnostanukkaa, et hyvä vaa ku en menny. :D

Nyt datailen vaan huviksee, jos sitte painus pihalle ja keksis jtn fiksuu tekemist. Vois vaikka sitä skodee korjailla tai jtn. Haluun jo ajeleen sillä, voi ***** ku sen pitää olla noin romu. Anteeks ku kiroilen, mut mua ärsyttää.

Mä nyt lopetan tän kauheen valituksen, kirjottelen tuas pian ku viittin. Hjepulis~

~Ai Otsuka - Planetarium ja Momo no Hanabira~