*haukotus*

Valvoin eilen yli yhdentoista, oon ihan poikki. Kymmeneltä heräsin. Tänään on muuten mun nimipäivät vaan eihän kukaan mun perheestä sellasia muista. :/

No kuitenkin, tänään heti herättyäni rupesin dataa. Oli pakko käydä nää peruspaikat läpi, eli Kupoli, Aapeli, AHS, Ayu moments, JpopAsia, ym... Ei ollu oikein mtn uutta. Rupesin sit yrittää tekee tälle blogille uutta ulkoasua. Ayu on tietysti aiheena, ja Next Level-levy. Yks Ayun parhaista albumeista. Tykkään siitä ku son niin energinen ja siinä on tosi hyviä kappaleita. :)

No mut anyway. Mie en selkeesti osaa tehdä tolle layoutille mtn, joten se saa nyt jäädä ainakin toistaiseksi tollaseks millanen se nyt o.

Tänään mä lähen kylille, en mä kestä olla kotona koko aikaa. Paitsi että Summeri alkaa tänään, kohta! Siis se nyt on jo ihan perinne katsoa sitä joka ikinen lomapäivä. Onkoha siinä uusia sarjoja? O.o Voisin kävästä sen sivuilta katsoon, mitä se pitää sisällään. Hetkonen.

Iik! H2O ja Kesärakkaus tulee Summeriin! Jep jep, hyvä. Varmasti katson kaikki jaksot, ku on noin hyviä sarjoja. Ah, nyt se alkaakin jo. :>

Kohta tulee varmaan posti ja sit toivottavasti se Rainbow-levy. En malta odottaa.

Nälkäkin tässä alkas jo olla. Äiti ois tehny jtn makkarakastiketta vaan se ei oikeen oo mun lempiruokaa ni jääköösä. Mutta nyt aion syventyä katsomaan Summeria ja pelaan Aapelis.

Nyt alkaapi Kesärakkaus ihan justiinsa, joten paipai evribodi ja kirjotellaan taas joskus. Ciao!

~Ayumi Hamasaki - Sparkle ja Rule~