Huomenta huomentaah! Juuri heräsin, arvatkaa väsyttääkö. No kyllä.

Tälle päivälle ei ole oikein mtn suunnitelmia. Paitsi että mun pitää lähteä äidin kanssa ostamaan jtn kukkia. Orvokkeja ja sen sellasia.. No jippii. o_~

No ei.. Onhan se ihan kiva kun saadaan koristusta meiän pihalle. Nyt se näyttää aika rumalta. :D Ja kukathan on kauniita. Äiti itse asiassa lupas et mie saan valita sieltä jonkun kukan (tai muun kasvin) itelleniki. Haluisin ehkä jonkun yrtin tai sit jonkun tosi upeen kukan. Katsotaas~

Huomenna mun pitäs mennä hammaslääkäriin. Jooh. -.- Aamulla pitäs jo aikaseen herätä ihan vaa hammaslääkärii varten. Plääh.

Mutta sitten. Me mennään vissii tivoliin kaupunkiin. Jotain kivaa sentään huomennaki. Mut mun pitää vahtii mun siskoa. :/ Enkä saanu ketään kaveria lähteen mun mukaan... Kaikki on jossain matkalla tai ne ei vaan jaksa tulla, emt.

Odottelen et Summeri alkas mut siihen on viel yli puol tuntia et juu. Nyt mä lähden etsiin jtn aamupalaa ja en vielä tiedä mitä sitten tekisin. Vois lukee vaikka jtn mangaa tai kuunnella Ayumii. :)

Heipsiis~