Elikkäs siis juu. Uusi kirjotus tuleekin nyt melkein heti perään. Vaan kun mulla sattuu olee toooosi tylsää. :P

Aapelissa pelaan tässä samalla, itse asiassa kuviksessa lueskelen eräiden juttuja. No okei, on ne sentään mun kavereita, että en sentään salaa lue toisten tuntemattomien supersecret-viestejä. Olen ihan kujalla, ku tulin vasta tonne aulaan. En siis liity noiden keskusteluun, ellei ne huomaa mua. XD

Tekis kyl niin mieli ruveta hölöttää noille jtn. Mutta antaa olla nyt kummiski. Ei mulla varmaan mtn fiksua juttua tuliskaan nyt.

Okei. Mä yritin tunkea niitten keskusteluun, mut mut.. Enhän mää nyt enää saa niiden jutuista kii. Anti olla.

Tilasin muuten tos keskiviikkona Ayun Rainbow-levyn. Okei, se on ihan vaa Bliposta, ku mä en saa tilailla ulkomailta. -.- Ei yhtään ärsytä, eheheheii.. Hirveen tarkkaa noilla vanhemmilla. Mutta juu pitää kestää.
Tilaan muutenkin aika harvoin mtn. Nuo Ayun levytki on pitäny tilata jo ajat sitten vaa eipä oo ku ehkä puolet itellä. Kaikki tietty Bliposta... Onhan se siis ihan ok kauppa vaan ku sieltä saa yleensä vaa jtn Overseas tai China versioita, eikä mtn Japan first press, limited ym. tavaraa. Ja kun joskus ne on aika huonolaatuisia, ainakin mulla oli toi Ayun Secret ja Loveppears levyt.

Toivottavasti se nyt huomenna tulis, ku ei kerta ehtiny perjantaiks ja nyt on viikonloppu ni joutuu sit venaa. -.-

Tekisin mitä vaan jos voisin tilata lisää Ayu-kamaa. Haluisin niin kovasti niitä sen konsertti-dvd:tä. Vaa eihä ne sit tietysti toimis tossa dvd-soittimessa ja siitä taitaa muutenki olla scartti rikki, ni ei ääntäkää kuulu. (hirveetä angstia tähän välii, jou)

Parempi vaa ku en tuhlaa rahojani. Ei ne kyllä säästykkää ku ostelen koko aika mangaa tai animea tai jtn muuta krääsää (lue karkkia).

Tää päivä on ollu aika tylsä juu. Kotona koko päivä, enhän mää täältä minnekkää pääse ilman kyytii. Skode pitäs korjata niin sit sillä uskaltas lähtee kylille. Pitääkin ottaa se nyt projektiks loman aikana. Huomenna kyllä meinaan käydä kylällä josko vaikka tulis joku kaveri sinne sit..

Nyt katselen tota Pitkää kuumaa kesää. Odotan että Subilla alkas Sekaisin Marista, se on vaan niin hyvä leffa. Oon nähny sen about 5 kertaa, eikä silti kyllästytä. Aina se on vaa pakko kahtoo kun tulee töllöstä. :D

Seuraavaks varmaan Aapelis voisin pelata vähän yatzya tai jtn ja sit vois kävästä nopsaa Demissä ja Kupolis. Sit vois lopettaa dataamisen ku oon kuitenki aika paljo ollu jo koneel tänään (krhöm 5 tuntia). Kissaki pitäs sisälle löytää ku son tuolla ulkona.

Ai niin vitsi tänäähän alkas Amazing Race. No jääköösä nyt ku kerta tulee toi leffa. Nyt lopetan turhat jaaritteluni. Morjens.~

~Anna Tsuchiya - Cocoon~ (rakastan tätä kappaletta, njäh -.-)