Hjellou again! Anteex taas ku on menny aikaa viime kirjotuksesta. Anyway~

Ää, mää unohin mitä mun piti kertoa. :OO

Oon miettiny et osallistun AHS:n karaokekilpailuun, jossa voi voittaa ihan minkä tahansa Ayu-levyn YesAsiasta. Se olis super kivaa! Valitsisin kyl Rock 'n' Roll Circuksen tai sit A Completen all singles. En kyl tiiä saaks valita sellasen jos on dvd vai pitääks olla cd-only. :II Mut toi rokkisirkus ois kiva. :DD Sit jos voittasin nii äiti saattas antaa mun joskus jopa tilatakin YesAsiasta. :D Ehkä... Toivottavasti... Haha. Mutta juu siis. Laulasin kai Priden. Ja pitää olla eri kielellä ku japani nii mä laulasin ton Sweetboxin version siitä. :)

Tänään kävin ostaa jotain koulutarvikkeita, kyniä ja sen sellasia. Löysin kaikkee ihanaa. :D 

Mua jännittää ihan hirveesti mennä lukioon. Pelottaa etten ystävysty kenenkään kanssa tai mitä kaikkee vaikeeta tulee vastaan. Mua ei esim. kiinnostas kirjotella hirveesti esseitä ja sellasia. :D Mut pakkohan ne on.

Mutta joo nyt jatkan katsoon Huippiksia. Heissulivei~