Tänään on viimeinen lomapäivä ja huomenna lukioon. Odotan innolla mutta mua jännittää vielä enemmän. Mulla ei ole siellä yhtään kaveria, mutta tuttuja ja entisiä luokkalaisia löytyy. Heidän kanssaan sitten varmaan pitää yrittää tutustua paremmin tai hankkia ihan uusia ystäviä. :)

Aloitan lukiossa venäjän kielen ja sitä odotan tosi innolla. Toivottavasti osaisin etten ihan turhaan ottanut. :/ Uusia kieliä mie haluankin oppia, kun yks mun toiveammateista olis tulkki tai sitten kielenopettaja. :D Vähän hassuja toiveammateiksi...

Syksyllä mie meinaan aloittaa japanin opiskelun jos se on kansalaisopistossa mahdollista. Kunpa olisi, sillä mie todella haluan opiskella sitä. Siitä sais myös yhen lukion kurssin, joten siitä ois hyötyäkin. Tai no, onhan kielistä muutenkin hyötyä elämässä. :)

Olen myös innoissani kun meillä alkaa psykologia ja filosofia. Ne on kanssa aina kiinnostaneet mua.

Hmm.. No musiikkiuutisia mulla ei nyt varmaan ole. Ei ainakaan tuu mieleen. A-nation on jo alkanut ja Ayulla oli aivan ihania asuja ja hyviä biisejä on kuulemma laulanut. Listalta löytyi mm. Microphone, Boys & Girls ja muita suosittuja biisejä. Haluan jo nähdä sen konsertin, vaikuttaa niin kivalta. :D

Mutta nyt meen katsoo Naapureina Madridissa ja silitteleen tuota meiän Pörriä, kun se tuli takasin pitkän ajan jälkeen. On se niin sulonen.~

~Ai Otsuka - Happy Days~