Tää blogi on tosiaan vähän jäänyt. Anteeksi. Mutta tää blogihan on siis jo täyttänyt vuoden! Huhhuh. Kerron nyt ihan pikaisia uutisia ja sellasta.

Ayulta on tulossa uusi minialbumi nimeltä FIVE. Siinä on tosiaan viisi kappaletta ja viisi musavideoo. Progress-biisistä onkin aiemmin jo tullut pientä previewtä, koska se on Tales of Xillia-pelin tunnari. (en tiiä onks toi oikee sana mitä siitä pitäs käyttää mut whatever.) Oon ihan älyttömän innoissani.

Ayun koira Crea on kuollut. Se olikin jo 16-vuotias. R.i.p. Crea.

Hmm... mitäs.

Mitäs minä sitten? No mulla on lomaa siis tottakai. Oon alkanu kuntoileen vähän enempi. Muuten tullut kyl lepäiltyä vaan. Mulla oli joku ihmeen Bon Jovi-kausi tossa vähän aikaa sitten. Olin vähän maassa, kun en päässy niitten konserttiin, mut pääsin jo yli siitä. Nyt mä en ookkaan kuunnellu niitä varmaan pariin viikkoon. Koitan (ja oonkin jo jonkun verran) innostunuu uudestaan j-popista ja k-popista ja kaikesta muusta. Nyt menossa Kumi Koda. Ja oon kuunnellu tietty Ayua, Anna ja lisäksi kuuntelin tossa 2NE1:a ja After Schoolia. Että näin.

Eipä täs paljookaan muuta. Kirjottelen sitten joskus taas, toivottavasti pian muistaisin. Toivottavasti muistan ainakin sit kun toi FIVE julkastaan. :)

~Kumi Koda - Cutie Honey~