Viime julkaisusta on jotain neljä vuotta. Paljon on ehtinyt tapahtua tässä ajassa niin mulle kuin Ayullekin. Mutta fanitukseni on ja pysyy. Lisäksi musiikkimakuni on laajentunut. Kuuntelen nykyään tosi mielelläni vanhaa rockia kuten Bon Jovia ja Aerosmithiä. 2013 sain toteutettua unelmani Bon Jovin keikasta, ja se ylitti odotukseni! Itku tuli ekan kappaleen alkaessa. 

Ayu on vieläkin mun numero ykkönen. Kylläpä aika kuluu nopeaan. Löysin Ayun musiikin vuonna 2005 eli kymmenen vuotta sitten. Hui! Ayu on viime julkaisustani ehtinyt julkaista tosi paljon kaikkea. Ayun uusin levy sixxxxxx julkaistiin tossa olikohan se nyt elokuussa ja tilasin sen eri Japanista. Sitä ennen Ayu julkaisi levyn nimeltä A ONE tuossa kevään puolella, että Ayu on kyllä aika moisessa vedossa! :D

itselleni on tapahtunut vaikka mitä tässä neljässä vuodessa. Olen nyt päälle parikymppinen yliopisto-opiskelija opiskelemassa minulle rakkainta alaa. Olen päässyt opiskelemaan tulevaa ammattiani. Elämässäni on ollut niin ylä- kuin alamäkiäkin, mutta niitähän tulee jokaiselle. Tällä hetkellä itselläni on kaikki melko hyvin. Olen muuttanut elämäntapojani ja voin paremmin kuin aikoihin. Opiskelut sujuu, minulla on ihana perhe ja sukulaiset, kissa ja koiravanhus. Kesällä kävin ensimmäistä kertaa ulkomailla harjoittelun puotteissa. Näin maailmaa ja minulle iski halu lähteä heti takaisin! Suunnittelenkin jo uutta reissua. 

Harrastuksia minulla ei kauheasti ole. Olen kuitenkin ihastunut puutarhanhoitoon ja kasvien kasvattamiseen. Kasvatan muun muassa chilejä, yrttejä ja kukkia. Pyöräilen ja luen mangaa. Rakastan myös ruuanlaittoa. Päivän paras hetki on, kun pääsen kokkaamaan ja syömään! :)

Ulevaisuudessa on näkyvissä haasteita ja unelmientäyttymyksiä. Odotan innolla marraskuuta, sillä työharjoitteluni alkaa. Joulukin jo vähän jänskättää. Olen yrittänyt vähentää suklaan syömistä, mikä tulee jouluna olemaan vaikeaa. No kai sitä kerran vuoteen saa ottaa vähän rennommin?

odotan innolla Apulannan uusinta levyä, joka julkaistaan perjantaina. Minulle se kolahtaa suoraan postilaatikkoon. Rakastan heidän uusinta sinkkuaan Valot pimeyksien reunoilla. Ihana kappale, oikein sydäntäraastava! Olen nähnyt Apulannankin kahdesti livenä, viimeksi viime lokakuussa. Huikea bändi!

mutta nyt täytyy hakea posti ja tehdä vähän hommia. Tänään on vapaapäivä, kun ei ole yliopistolla tunteja. Tekemistä riittää silti ja nyt olisi aika aloittaa. Kirjoittelen tästä lähtien useammin. :)

kiitos kaikille, jotka lukevat tätä blogia. Toivottavasti joku vielä löytää tänne! :)