Huomenia! Täällä sää on taas kurja, lumet sulaa ja maa on pehmeänä. Omituinen joulukuu.

Mutta mitäs minä... Hmm... Ei tässä mitään sen ihmeellisempää kuin, että oon tosiaan lomaillut tässä jo jonkin aikaa. Yliopiston kursseista tuli hyviä arvosanoja ja harkkakin tuli hyväksyttyä. Näin kivasti on tämäkin vuosi mennyt.

Tänään olis tarkoitus vielä tehdä viimeiset joulusiivoukset ja kenties leipoa pipareita.

Näin joulun aikaan on hyvä muistuttaa Ideakeittiöstä, josta voi vielä löytää inspiraatiota joulupöytään.

https://www.ideakeittio.fi/

Minä kirjoittelen minkä ehdin näin joulun aikoihin. Eihän mulla tässä mitään kiireitä ole, mutta eipä mulla hirveästi tänne kuulumisiakaan varmaan tule olemaan, kun vietän lomani lähinnä kotona ja siinähän ei ole mitään kerrottavaa. :D

Taustalla soi Anna Tsuchiyan versio kappaleesta Stay With Me. Käykäähän tsekkaamassa tää albumi (josta kerroin postaus tai pari aiemmin), on muuten loistava! <3