Niin se vaan on, että syksy ja pimeys saavat olon väsyneeksi. Minäkin olen huomattavasti väsyneempi. Mutta toisaalta se voi johtua stressistäkin. Mieli on minulla kuitenkin hyvä, että ei masenna. Itse asiassa mulla on kaikki todella hyvin. Mulla on suoranaisesti elämäniloa ja piristävää jännitystä ja odotusta, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Menipäs diipiksi, mutta niin se vaan joskus on. :D 

Olen nyt kuunnellut Adelen uuden kappaleen Hello aika monta kertaa. Upeaa, kun Adele tekee taas musiikkia. Hello on järjettömän kaunis kappale ja kaiken odotuksen arvoinen. 

Mulla tekee ihan hirveästi mieli joulutorttuja. Pitäisiköhän kohta leipoa? Parempaa jouluherkkua ei voi löytyä päältä maan. Voisin syödä joka joulu pelkästään joulutorttuja, mutta sitten vatsa repeis. :D

Herkuista puheenollen, kohta on seuran hirvipaisti. Jes, siellä on aina loistavat sapuskat. Kuola valuen odotan.

Mitäs muuta? Jaa... Eipä tässä mitään. Odottelen saunaa ja kuuntelen sekalaisesti lempikappaleitani. Nyt soi Bohemian Rhapsody. Masterpiece - ei voi muuta sanoa. Pimeää on. Tähän varmaan hyvä lopettaa; ympyrä on sulkeutunut.